تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

امروزه افراد برای رفع نیاز های خود و دریافت اطلاعات در تمام زمینه ها به جستجوهای اینترنتی می پردازند بنابراین بدلیل دسترسی بدون محدودیت مکانی و زمانی به سایت های مختلف میتوان گفت که تبلیغات در اینترنت یکی از موثرترین و مدرن ترین روش های تبلیغاتی می باشد و از آنجایی که موتور جستجوگر گوگل یکی از محبوبترین و پربازدیدترین موتورهای جستجو می باشد لذا تبلیغات گوگل می تواند بسیار اثربخش باشد .

شما می توانید سایت خود را از طریق تبلیغات گوگل در معرض نمایش کاربران قرار دهید و با توجه به کلمات کلیدی مهم و پر کاربرد مرتبط با زمینه فعالیتتان سایت شما در رتبه های بالای جستجو قرار می گیرد .

یکی از روش های تبلیغ گوگل این است که با پرداخت هزینه ای مشخص به گوگل تبلیغ شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود که به آن Adwords می گویند .

از مزایای اصلی تبلیغات گوگل (google adwords ) ارتقا رتبه سایت شما با کمترین هزینه می باشد .

تبلیغ در گوگل نیاز به تجربه بالایی دارد تا بتوان حداکثر نتیجه را از آن دریافت نمود . کارشناسان ما در شرکت تحلیلگران عصر پردازش با اطلاع کامل از قوانین و استانداردهای گوگل به صورت تخصصی تبلیغات گوگل را انجام میدهند . ما با معرفی کلمات کلیدی مهم در حوزه فعالیت شما برای گوگل تبلیغات را انجام می دهیم . هزینه تبلیغات گوگل به نسبت کلمات کلیدی شما تعیین می گردد.

شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما در رابطه با تبلیغ adwords تماس بگیرید . ما با بررسی کلمات کلیدی شما و تحلیل رقبا و آنالیز بازار بهترین زمان قرار دهی تبلیغ را تعیین می نماییم تا بتوانیم بیشترین نتیجه را دریافت کنیم .

تبلیغ در گوگل

برخی از امکانات و مزایای گوگل ادوردز :

  • قرار گیری سایت شما در صفحه اول گوگل در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه
  • نمایش سایت شما در نتایج جستجوی سایت های مشابه و مرتبط با آگهی شما
  • نمایش آگهی به صورت هدفمند برای کاربرانی که به دنبال خدمات شما هستند
  • امکان تعیین سقف هزینه و کنترل آن
  • امکان تعیین کشور مورد نظر جهت نمایش تبلیغ
  • امکان تعیین زبان
  • امکان تعیین ساعات نمایش تبلیغ
  • امکان تعیین هزینه برای هر کلیک
  • گرفتن گزارشات روزانه

شرکت تحلیلگران عصر پردازش علاوه بر طراحی و راه اندازی انواع سایت ،برای تبلیغات شما جهت رشد کسب و کارتان راهکارها و ایده های خوبی را رائه می دهد و با ارائه مشاوره در این زمینه شما را برای تبلیغات اینترنتی از جمله تبلیغ در گوگل مشاوره و راهنمایی می نماید.

هدف اصلی ما اجرای اصولی و هدفمند تبلیغات گوگل و مدیریت هزینه ها می باشد تا بتوانیم با حداقل هزینه حداکثر بازدهی را داشته باشیم . ما می توانیم وب سایت شما را در کمترین زمان ممکن در صفحه اول گوگل قرار دهیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع

به بالای صفحه بردن